Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá 8:00 - 17:00, So 8:00 - 11:00)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
03.02.2019
Doprava zdarma od 10 000 Kč vč. DPH
Využijte dopravu zdarma při objednávce od 10 000 Kč vč. DPH na veškerý sortiment. číst celé
01.03.2017
EET
Od 1.března 2017 je náš e-shop v evidenci  EET Zákon o EET: „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Záro... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Dopravu našeho zboží zajišťují společnosti DPD a Toptrans.

Platit můžete kartami:

 



Za naši kvalitu mluví hodnocení našich zákazníků


Zboží dodáno včas, dobrá informovanost o stavu objednávky. Doporučuji.
Miroslav


Profesionální přístup. Výborná komunikace a rychlost dodání zboží. Všem doporučuji.
Jan


Dopravce část zboží poškodil a firma KaD do 2 dnů zaslala znovu nepoškozenou novou část - super . Za 2 dny jsem ji přebíral - opravdu rychlé a slušné řešení.
Tomáš

Další hodnocení z webu heureka.cz

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Provozovatelem internetového obchodu je firma:

 

Dvořák – Karlík s.r.o.

Dudychova 298

534 01 Holice

Registrace společnosti: ORKS HK oddíl C, vložka 29872

IČO: 28825870

DIČ: CZ28825870

 

Odpovědná osoba: Ing. Adam Dvořák

e-mail: e-shop@dvorak-karlik.cz

tel.: 466 923 141

 

Objednávka

Objednávku přijímáme pouze od zákazníků z České republiky.

1. Pouze objednávky s řádně vyplněnými kontaktními a fakturačními údaji jsou platné.

2. Odeslaná objednávka je považována za závaznou.

3. Po odeslání objednávky budete informováni o zaevidování Vaší objednávky, následně budete kontaktováni naším pracovníkem o jejím zpracovávání a expedici.

 

Cena zboží

Veškeré ceny uváděné v internetovém obchodě jsou platné a jsou v českých korunách pro zákazníky v České republice.

 

Doprava a platba

Níže najdete veškeré způsoby plateb a možnosti dopravy včetně podmínek a cen.

 

Způsoby platby

  • Platba na dobírku při převzetí zboží je zpozplatněna částkou 39 Kč
  • Platba předem na bankovní účet je osvobozen od dalších poplatků.
  • Online platba ComGate Payments a.s.

                               Kontaktní údaje: ComGate Paymenst, a.s.

                                                          Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

                                                          E-mail: platby-podpora@comgate.cz

                                                          Tel:+420 228 224 267

 

Bankovní účet

KB č.ú.: 115-8145540207/0100

Variabilní symbol vyplňte jako číslo objednávky.

Do poznámky uveďte, prosím, své jméno.

 

Doprava na zadanou adresu

Způsob a cena dopravy záleží na rozměru, váze a povaze objednaného zboží. Standardní dopravní společností pro drobné zboží (vyjma křehkého zboží označeného symbolem "nákladního autíčka") - tzn. zboží do váhy 50 kg, délky 200 cm a maximální obvodové délky (2x šířka + 2x výška + délka) = 300 cm - je společnost DPD CZ.
Pro větší objednávky, které nelze z důvodu větších rozměrů zaslat přes výše uvedeného dopravce, je užita Individuální doprava.
Nadrozměrné nebo křehké zboží je označeno speciálním symbolem "nákladního autíčka", kdy si dopravu zajišťujeme sami, případně společnost TOPTRANS či DPD CZ.

Při větším množství zboží může být prodejcem změněna cena dopravy a změněn dopravce!

 

Doprava společností DPD CZ

Zboží (balík pravidelných tvarů-nelze trubky) do 50kg a 3m (2xv+2xš+d) je dopravováno společností DPD CZ za cenu 131 Kč.

 

 

Doprava společností TOPTRANS

Dopravu společností TOPTRANS využíváme k zasílán objemnějšího zboží jako jsou např. dlouhé trubky a kamna. Následná cena je rozdělena dle váhy zboží do několika pásem:

  • do 15 kg včetně 240 Kč
  • do 50 kg včetně 499 Kč
  • do 100 kg včetně 770 Kč
  • nad 100 kg 999 Kč

 

Osobní odběr

Osobní odběr je možný v prodejně Dvořák - Karlík s.r.o. , Dudychova 298, Holice, 53401  (vchod z ul. bratří Čapků)

Platba předem - bezhotovostní platba předem na náš bankovní účet 115-8145540207/0100.

Platba hotově nebo kartou ve výdejním místě prodejce.

Při osobním odběru vždy vyčkejte, až budete emailem vyzváni. Doba přípravy zboží k výdeji jsou 1-2 pracovní dny od potvrzení převzetí objednávky.

 

Termíny dodání

Je-li zboží skladem, pak standardní dodací lhůta činí cca 5 pracovních dní.

Pokud je zboží označeno jako "skladem u dodavatele" pak je dodací lhůta 1 - 4 týdny.

U nadrozměrného a křehkého zboží označeného symbolem "nákladního autíčka" může být až 8 dní (zákazník bude o termínu dodání informován). Není-li zboží skladem, potom je zákazník informován o jeho objednání u dodavatele a následně průběžně informován o stavu jeho objednávky.

 

Převzetí zboží

Převzetí zboží od spediční společnosti

Při každém převzetí zboží se přesvědčte, že je obal zboží nepoškozen. V případě jeho viditelného poškození sepište s předávajícím reklamaci, případně zboží odmítněte.

 

Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací se dozvíte v dokumentu věnovaném našim pravidlům zpracování osobních údajů.

 

Reklamace

V případě reklamace nás kontaktujte na email e-shop@dvorak-karlik.cz nebo tel.: 466 923 141.

Dle povahy a druhu závady pak společně zvolíme nejlepší způsob vyřízení reklamace.

Pro uplatnění reklamace je nutné doložit doklad o koupi a záruční list.

Veškeré kroky se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

V případě uznání reklamace bude zákazníkovi vráceno poštovné, které zaplatí při vrácení zboží prodejci, ve výši svozu prodejce.

 

Odstoupení od smlouvy nakupujícím a vrácení zboží

Kupující má právo dle ust. § 1829 odst. 1  zákona č. 89/2012 Sb, občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, a to ode dne převzetí zboží. Pro posouzení dodržení 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy je rozhodující okamžik odeslání odstoupení prodávajícímu na email e-shop@dvorak-karlik.cz,  jehož přijetí prodávající spotřebiteli potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží, které od něho obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, přičemž kupující nese náklady spojené s navrácením zboží. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy a doručení vráceného zboží, kupní cenu na bankovní účet uvedený kupujícím.

 

.

Formulář pro odstoupení od smlouvy si stáhněte kliknutím na tento text.

 

 

Odstoupení od smlouvy prodejcem

Firma Dvořák – Karlík s.r.o. má právo odstoupit od již uzavřené smlouvy v případě, že se plnění stane nemožným (zboží se již nevyrábí, nedodává a nebo je v omezeném množství ve výprodeji) a dále v případě, že kupující nepřevezme či odmítne převzít objednané zboží. Dále je prodejce oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zákazník neprovede platbu během 7 dní od objednání.

Zákazník o vzniklé situaci musí být informován.

 

 

Záruční lhůty podle občanského zákoníku

Odpovědnost za vady popisuje občanský zákoník v § 619 – 627. Záruční doba činí:

  • 24 měsíců u prodeje spotřebního zboží.

 

Od 1. února 2016 vstupuje v účinnost novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Nově zavádí institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Subjektem příslušným k řešení mimosoudního spotřebitelského sporu bude ve většině případů (ne vždy) Česká obchodní inspekce (ČOI). A to pouze na návrh spotřebitele, který bude muset doložit, že se mu spor nepodařilo vyřešit s podnikatelem přímo.

  • návrh na mimosoudní řešení sporu podává spotřebitel (možné i on-line podání)
  • ČOI akceptuje návrhy nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel řešil s podnikatelem spor poprvé
  • povinnost spotřebitele doložit, že se mu nepodařilo spor vyřešit s podnikatelem přímo
  • podnikatel musí poskytovat ČOI součinnost, v opačném případě hrozí pokuta až 1 000 000 Kč
  • každá strana si nese své vlastní náklady
  • mimosoudní řešení ČOI není nijak zpoplatněno
  • řešení sporu musí ČOI uzavřít do 90 dní od přijetí návrhu (respektive může být prodloužena o dalších 90 dní)

 

Od 1.března 2017 je náš e-shop v evidenci  EET

Zákon o EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Zákazník souhlasí s vystavením a zasláním účtenky elektronickou formou.

Proč nakoupit právě u nás?

Odbornost

Provádíme i realizace staveb, našemu zboží opravdu rozumíme!

Velkosklad

Na rozdíl od konkurencemáme většinu zboží skladem a ihned odesíláme.

Komunikace

Nebojíme se komunikovat. Zavolejte, poradíme. Nebo se za námi stavte na prodejnu.

Zkušenosti

V oboru působíme již více než 20 let. Mluví za nás kvalitní práce a spokojení zákazníci.

Specialisté na prodej instalatérského a topenářského materiálu

Naším cílem je provázat naše bohaté zkušenosti s pohodlností a rychlostí nákupu na internetu. Nejme tedy jen další z řady e-shopů, který se snaží prodat zboží, kterému nerozumí – my se v našem oboru pohybujeme již přes 20 let a jsme tak schopni každému individuálně poradit a najít to nejlepší řešení.

 

Doprava zdarma již od 10 000 Kč
© 2021 Prodejna instalatérského a topenářského materiálu Dvorak-karlik.cz Všechna práva vyhrazena. Eshop rychle design na míru: PoradnyWeb.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.