Dopravu našeho zboží zajišťují společnosti DPD, Toptrans a Zásilkovna.
Platit můžete kartami:

Za naši kvalitu mluví hodnocení našich zákazníků
Zboží dodáno včas, dobrá informovanost o stavu objednávky. Doporučuji.
Miroslav
Profesionální přístup. Výborná komunikace a rychlost dodání zboží. Všem doporučuji.
Jan
Dopravce část zboží poškodil a firma KaD do 2 dnů zaslala znovu nepoškozenou novou část - super . Za 2 dny jsem ji přebíral - opravdu rychlé a slušné řešení.
Tomáš
- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatelem internetového obchodu je firma:
Dvořák – Karlík s.r.o.
Dudychova 298
534 01 Holice
Registrace společnosti: ORKS HK oddíl C, vložka 29872
IČO: 28825870
DIČ: CZ28825870
adresa pro osobní odběry:
E-shop Dvořák - Karlík
Vysokomýtská 718 (areál BW Stavitelství)
Holice
534 01
Po - Pá 8:00 - 15:00
Odpovědná osoba: Ing. Adam Dvořák
e-mail: e-shop@dvorak-karlik.cz
tel.: 602 234 254
Objednávka
1. Pouze objednávky s řádně vyplněnými kontaktními a fakturačními údaji jsou platné.
2. Odeslaná objednávka je považována za závaznou.
3. Po odeslání objednávky budete informováni o zaevidování Vaší objednávky, následně budete kontaktováni naším pracovníkem o jejím zpracovávání a expedici.
Cena zboží
Veškeré ceny uváděné v internetovém obchodě jsou platné a jsou v českých korunách pro zákazníky v České republice.
Doprava a platba
Níže najdete veškeré způsoby plateb a možnosti dopravy včetně podmínek a cen.
Způsoby platby
- Platba na dobírku při převzetí zboží je zpozplatněna částkou 39 Kč pro Českou republiku
- Platba předem na bankovní účet je osvobozen od dalších poplatků.
- Online platba ComGate Payments a.s.
Kontaktní údaje: ComGate Paymenst, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:+420 228 224 267
Bankovní účet
KB č.ú.: 115-8145540207/0100
IBAN: CZ1801000001158145540207
Variabilní symbol vyplňte jako číslo objednávky.
Do poznámky, prosím, uveďte své jméno.
Doprava na zadanou adresu
Způsob a cena dopravy záleží na rozměru, váze a povaze objednaného zboží.
Při větším množství zboží může být prodejcem změněna cena dopravy a změněn dopravce!
Doprava společností Zásilkovna CZ
- na výdejní místo Zásilkovny je zpoplatněna 79 Kč
Doprava společností DPD CZ
- na výdejní místo DPD je zpoplatněna 99 Kč
- na adresu je zpoplatněna 129 Kč
Doprava společností TOPTRANS
Dopravu společností TOPTRANS využíváme k zasílán objemnějšího zboží jako jsou např. dlouhé trubky a šachty. Následná cena je rozdělena dle váhy zboží do několika pásem:
- do 15 kg včetně 299 Kč
- do 30 kg včetně 499 Kč
- do 50 kg včetně 599 Kč
- do 75 kg včetně 799 Kč
- do 100 kg včetně 999 Kč
- nad 100 kg 1 199 Kč
U objednávek nad 10 000 Kč vč. DPH je zvýhodněná doprava499 Kč + pracovní rukavice zdarma.
Osobní odběr
Osobní odběr je možný v prodejně Dvořák - Karlík s.r.o. , Dudychova 298, Holice, 53401 (vchod z ul. bratří Čapků)
Platba předem - bezhotovostní platba předem na náš bankovní účet 115-8145540207/0100.
Platba hotově nebo kartou ve výdejním místě prodejce.
Při osobním odběru vždy vyčkejte, až budete emailem vyzváni. Doba přípravy zboží k výdeji jsou 1-2 pracovní dny od potvrzení převzetí objednávky.
Termíny dodání
Je-li zboží skladem, pak standardní dodací lhůta činí cca 5 pracovních dní.
Pokud je zboží označeno jako "skladem u dodavatele" pak je dodací lhůta 1 - 4 týdny.
U nadrozměrného a křehkého zboží označeného symbolem "nákladního autíčka" může být až 8 dní (zákazník bude o termínu dodání informován). Není-li zboží skladem, potom je zákazník informován o jeho objednání u dodavatele a následně průběžně informován o stavu jeho objednávky.
Převzetí zboží
Převzetí zboží od spediční společnosti
Při každém převzetí zboží se přesvědčte, že je obal zboží nepoškozen. V případě jeho viditelného poškození sepište s předávajícím reklamaci, případně zboží odmítněte.
Ochrana osobních údajů
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací se dozvíte v dokumentu věnovaném našim pravidlům zpracování osobních údajů.
Věrnostní program
Zákazníci mají nárok na získání slevy 2 % po splnění předem daných podmínek.
Prodávající si však vyhrazuje právo slevu neudělit či odebrat. Prodávající rovněž nenese odpovědnost za technické potíže, které mohou vyústit v nepřidělení slevy apod.
Reklamace
V případě reklamace nás kontaktujte na email e-shop@dvorak-karlik.cz nebo tel.: 602 234 254.
Dle povahy a druhu závady pak společně zvolíme nejlepší způsob vyřízení reklamace.
Pro uplatnění reklamace je nutné doložit doklad o koupi a záruční list.
Veškeré kroky se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
V případě uznání reklamace bude zákazníkovi vráceno poštovné, které zaplatí při vrácení zboží prodejci, ve výši svozu prodejce.
Prodejce v žádném případě nenese odpovědnost za jakoukoliv finanční újmu, která se objednateli může stát v souvislosti s pozdním dodáním zboží, jeho nedodáním či dodáním zboží poškozeného.
Odstoupení od smlouvy nakupujícím a vrácení zboží
Kupující má právo dle ust. § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb, občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, a to ode dne převzetí zboží. Pro posouzení dodržení 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy je rozhodující okamžik odeslání odstoupení prodávajícímu na email e-shop@dvorak-karlik.cz, jehož přijetí prodávající spotřebiteli potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží, které od něho obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, přičemž kupující nese náklady spojené s navrácením zboží. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy a doručení vráceného zboží, kupní cenu na bankovní účet uvedený kupujícím.
.
Formulář pro odstoupení od smlouvy si stáhněte kliknutím na tento text.
Odstoupení od smlouvy prodejcem
Firma Dvořák – Karlík s.r.o. má právo odstoupit od již uzavřené smlouvy v případě, že se plnění stane nemožným (zboží se již nevyrábí, nedodává a nebo je v omezeném množství ve výprodeji) a dále v případě, že kupující nepřevezme či odmítne převzít objednané zboží. Dále je prodejce oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zákazník neprovede platbu během 7 dní od objednání.
Zákazník o vzniklé situaci musí být informován.
Záruční lhůty podle občanského zákoníku
Odpovědnost za vady popisuje občanský zákoník v § 619 – 627. Záruční doba činí:
- 24 měsíců u prodeje spotřebního zboží.
Od 1. února 2016 vstupuje v účinnost novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Nově zavádí institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Subjektem příslušným k řešení mimosoudního spotřebitelského sporu bude ve většině případů (ne vždy) Česká obchodní inspekce (ČOI). A to pouze na návrh spotřebitele, který bude muset doložit, že se mu spor nepodařilo vyřešit s podnikatelem přímo.
- návrh na mimosoudní řešení sporu podává spotřebitel (možné i on-line podání)
- ČOI akceptuje návrhy nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel řešil s podnikatelem spor poprvé
- povinnost spotřebitele doložit, že se mu nepodařilo spor vyřešit s podnikatelem přímo
- podnikatel musí poskytovat ČOI součinnost, v opačném případě hrozí pokuta až 1 000 000 Kč
- každá strana si nese své vlastní náklady
- mimosoudní řešení ČOI není nijak zpoplatněno
- řešení sporu musí ČOI uzavřít do 90 dní od přijetí návrhu (respektive může být prodloužena o dalších 90 dní)
Od 1.března 2017 je náš e-shop v evidenci EET
Zákon o EET:
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Zákazník souhlasí s vystavením a zasláním účtenky elektronickou formou.