Dopravu našeho zboží zajišťují společnosti DPD, Toptrans a Zásilkovna.
Platit můžete kartami:

Za naši kvalitu mluví hodnocení našich zákazníků
Zboží dodáno včas, dobrá informovanost o stavu objednávky. Doporučuji.
Miroslav
Profesionální přístup. Výborná komunikace a rychlost dodání zboží. Všem doporučuji.
Jan
Dopravce část zboží poškodil a firma KaD do 2 dnů zaslala znovu nepoškozenou novou část - super . Za 2 dny jsem ji přebíral - opravdu rychlé a slušné řešení.
Tomáš
- Úvod
- Záruční lhůty
Záruční lhůty podle občanského zákoníku
Odpovědnost za vady popisuje občanský zákoník v § 619 – 627. Jestliže se nejedná o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které jsou v rozporu s kupní smlouvou. A to v záruční době, která činí:
- 24 měsíců u prodeje spotřebního zboží
Od 1. února 2016 vstupuje v účinnost novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Nově zavádí institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Subjektem příslušným k řešení mimosoudního spotřebitelského sporu bude ve většině případů (ne vždy) Česká obchodní inspekce (ČOI). A to pouze na návrh spotřebitele, který bude muset doložit, že se mu spor nepodařilo vyřešit s podnikatelem přímo.
- návrh na mimosoudní řešení sporu podává spotřebitel (možné i on-line podání)
- ČOI akceptuje návrhy nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel řešil s podnikatelem spor poprvé
- povinnost spotřebitele doložit, že se mu nepodařilo spor vyřešit s podnikatelem přímo
- podnikatel musí poskytovat ČOI součinnost, v opačném případě hrozí pokuta až 1 000 000 Kč
- každá strana si nese své vlastní náklady
- mimosoudní řešení ČOI není nijak zpoplatněno
- řešení sporu musí ČOI uzavřít do 90 dní od přijetí návrhu (respektive může být prodloužena o dalších 90 dní)